donderdag 21 maart 2013

Samen een hit?!

Onder deze titel heb ik afgelopen week op een aantal muzikanten(data)banken een advertentie geplaatst. Tot nu toe een viertal reacties (als je de suggestie van de moderator van één van die sites meetelt). Op zichzelf geen slechte "opbrengst", maar dit kan altijd beter en de keuze dus groter. Vandaar hier de tekst van de advertentie voor blogvolgers en google-plussers, ook eventueel om door te sturen naar iemand die ze kennen.
Gezocht! Een muzikale partner - bij voorkeur zang en gitaar en omgeving Papendrecht - die samen met mij wil werken aan een zelfgeschreven muzikaal repertoire. 
Klein en akoestisch (zang/piano/gitaar) of juist volledig gearrangeerd en uitversterkt. 
Kijk voor mijn tientallen muzikale creaties op Youtube, Spotify en de gebruikelijke verkoopkanalen van iTunes, Amazon, eMusic (zoeken onder mijn naam). Ook zijn enkele songs terug te vinden op onder andere SoundCloud.

Podiumervaring of virtuositeit zijn niet de belangrijkste eigenschappen die ik in een muzikale partner zoek. Wel de passie voor muziek, het uitproberen van iets nieuws en het vermogen om met stem en bijv. gitaar iets toe te voegen, waardoor het "wow"-effect ontstaat en een hit binnen handbereik is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten