![]() |
| "hmmm..." |
(Persbericht)
Veel bedrijven zouden graag gebruik maken van een hostess voor de ondersteuning op (vak)beurzen en evenementen. Zo af en toe komt er zelfs een hostessbureau “in beeld”, zelf via Google gezocht of via een emailbericht. Zelfs uitzendbureaus lijken zich met deze wereld van hospitality te bemoeien. Ze moeten toch ergens hun geld verdienen.
Maar als je al een hostess zou willen inzetten: hoe werkt dat dan? En vooral: krijg ik wel de ondersteuning die ik wens of nodig heb? Past de hostess wel bij het imago van het bedrijf en bij de andere medewerkers op de stand? Of bij de betreffende beurs en het publiek dat daar op af komt? Moet ik kiezen voor jong of oud? Blond of juist niet?
Bij veel hostess- en uitzendbureaus zal het ze om het even zijn. Als ze hun dames en heren maar “weg kunnen zetten”, het maakt niet uit waar of voor wie.
Slechts een handvol hostessbureaus – zoals het inmiddels trendzettende Front2Back – leeft zich wel in in de wensen van de opdrachtgever en de omstandigheden van de beurs of het evenement. En weet dan altijd een “passende” hostess te vinden. Dat geeft dan weer vertrouwen en zekerheid dat de in te zetten hostess meerwaarde oplevert voor de aanwezigheid van het bedrijf op de betreffende (vak)beurs. Als dat dan allemaal ook nog gerealiseerd kan worden tegen nagenoeg het laagste tarief in de markt dan is het voor de volgende keer duidelijk waar je moet zijn. Voor de volledigheid: www.front2back.nl.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten